Kan Google Ads betale sig?

[dsm_social_share_buttons dsm_view=”icon” dsm_skin=”flat” dsm_shape=”circle” dsm_alignment=”left” dsm_column_gap=”0px” dsm_row_gap=”0px” dsm_button_size=”1.2px” dsm_icon_size=”19px” dsm_button_height=”8px” dsm_color_type=”custom” dsm_custom_bg_color=”RGBA(255,255,255,0)” dsm_custom_color=”#000000″ _builder_version=”4.27.4″ _module_preset=”default” header_text_align=”left” header_text_color=”#000000″ background_color=”RGBA(255,255,255,0)” module_alignment=”left” custom_margin=”-20px|0px|20px|0px|false|true” custom_padding=”0px|0px|0px|0px|true|true” global_colors_info=”{}” global_module=”1249967″ theme_builder_area=”post_content”][dsm_social_share_buttons_child dsm_custom_label=”Del projektet” dsm_color_type=”custom” dsm_custom_bg_color=”RGBA(254,240,240,0)” dsm_custom_color=”#000000″ _builder_version=”4.27.0″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}” theme_builder_area=”post_content” dsm_view=”icon” dsm_label=”on” dsm_social_hover_animation=”dsm-none”][/dsm_social_share_buttons_child][dsm_social_share_buttons_child dsm_network=”linkedin” dsm_color_type=”custom” dsm_custom_bg_color=”RGBA(255,255,255,0)” dsm_custom_color=”#000000″ _builder_version=”4.27.0″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}” theme_builder_area=”post_content” dsm_view=”icon” dsm_label=”on” dsm_social_hover_animation=”dsm-none”][/dsm_social_share_buttons_child][dsm_social_share_buttons_child dsm_network=”email” dsm_color_type=”custom” dsm_custom_color=”#000000″ _builder_version=”4.27.0″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}” theme_builder_area=”post_content” dsm_view=”icon” dsm_label=”on” dsm_social_hover_animation=”dsm-none”][/dsm_social_share_buttons_child][/dsm_social_share_buttons][dsm_breadcrumbs disabled_on=”off|off|off” _builder_version=”4.27.0″ _module_preset=”df48b1d5-4a22-4b95-bceb-11e9fa377633″ global_module=”1247375″ global_colors_info=”{}”][/dsm_breadcrumbs]
Kan Google Ads betale sig?
It depends. Hvis du gør det ordentligt, passer dine kampagner og bruger det strategisk: Helt sikkert. Men hvis du kun har tid til at gøre det halvt og ikke får optimeret på det løbende, så er vores anbefaling, at du måske venter med at skyde penge efter Google. Fordelen ved Google Ads
En af fordelene ved Google Ads er, at du kan nå ud til din målgruppe på et tidspunkt, hvor de aktivt søger på produkter og tjenester som dine. Hvis du bruger det rigtigt, kan du lave en god mængde trafik til din hjemmeside og øge både kundernes kendskab til dine produkter og dit salg.
En anden fordel, er muligheden for ret præcist at målrette annoncerne, så de kun vises for din målgruppe – og dem der ligner. Google har nemlig en stor viden om søgeadfærd og kan derfor hjælpe dig med at nå nye målgrupper, der ligner dem, du allerede sælger til.
Brandbevidsthed, salg og synlighed
Google Ads er et rigtig godt markedsføringsværktøj, som kan hjælpe dig med at skabe brandbevidsthed, generere salg og øge din virksomheds synlighed online. Det kommer selvfølgelig med et lille “men” – fordi det kræver nemlig at du går strategisk og struktureret til værks og justerer på kampagner, budgetter og søgeord løbende. Ellers kan det faktisk godt blive en temmelig dyr fornøjelse. Bliver det til gengæld implementeret korrekt, er det bestemt en investering vi hos wayfab oplever betaler sig for vores kunder.
Har du købt en hjemmeside hos wayfab indenfor de sidste 12 måneder, får du opstarten gratis
Som hjælp til at komme godt i gang med Google Ads, giver Google dig 3.000 kr i annoncekredit, når du har brugt 3.000 kr.
Se betingelser og vilkår her.