
[dsm_social_share_buttons dsm_view=”icon” dsm_skin=”flat” dsm_shape=”circle” dsm_alignment=”left” dsm_column_gap=”0px” dsm_row_gap=”0px” dsm_button_size=”1.2px” dsm_icon_size=”19px” dsm_button_height=”8px” dsm_color_type=”custom” dsm_custom_bg_color=”RGBA(255,255,255,0)” dsm_custom_color=”#000000″ _builder_version=”4.27.4″ _module_preset=”default” header_text_align=”left” header_text_color=”#000000″ background_color=”RGBA(255,255,255,0)” module_alignment=”left” custom_margin=”-20px|0px|20px|0px|false|true” custom_padding=”0px|0px|0px|0px|true|true” global_colors_info=”{}” global_module=”1249967″ theme_builder_area=”post_content”][dsm_social_share_buttons_child dsm_custom_label=”Del projektet” dsm_color_type=”custom” dsm_custom_bg_color=”RGBA(254,240,240,0)” dsm_custom_color=”#000000″ _builder_version=”4.27.0″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}” theme_builder_area=”post_content” dsm_view=”icon” dsm_label=”on” dsm_social_hover_animation=”dsm-none”][/dsm_social_share_buttons_child][dsm_social_share_buttons_child dsm_network=”linkedin” dsm_color_type=”custom” dsm_custom_bg_color=”RGBA(255,255,255,0)” dsm_custom_color=”#000000″ _builder_version=”4.27.0″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}” theme_builder_area=”post_content” dsm_view=”icon” dsm_label=”on” dsm_social_hover_animation=”dsm-none”][/dsm_social_share_buttons_child][dsm_social_share_buttons_child dsm_network=”email” dsm_color_type=”custom” dsm_custom_color=”#000000″ _builder_version=”4.27.0″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}” theme_builder_area=”post_content” dsm_view=”icon” dsm_label=”on” dsm_social_hover_animation=”dsm-none”][/dsm_social_share_buttons_child][/dsm_social_share_buttons][dsm_breadcrumbs disabled_on=”off|off|off” _builder_version=”4.27.0″ _module_preset=”df48b1d5-4a22-4b95-bceb-11e9fa377633″ global_module=”1247375″ global_colors_info=”{}”][/dsm_breadcrumbs]
Hvad er Google Ads?
Google Ads er kort fortalt betalt annoncering via Googles søgeresultater og display network.
Google Ads er en kraftfuld digital markedsføringsplatform, der giver mulighed for at nå ud til et bredt online publikum. Platformen fungerer ved, at annoncører byder på søgeord eller placeringer for at vise annoncer i Googles søgeresultater eller på websites, der er en del af Google Display-netværket.
Målrettede online annoncer
Med Google Ads kan virksomheder målrette deres annoncer mod specifikke demografiske grupper, geografiske områder eller baseret på brugernes adfærd og interesser. Dette giver en unik mulighed for at tilpasse kampagnerne for at nå ud til den ønskede målgruppe.
Annonceplatformen tilbyder forskellige annonceformater, herunder tekstannoncer, billedannoncer, videoannoncer og mere. Dette giver annoncører fleksibilitet til at vælge det format, der passer bedst til deres mål og budskab.
Fordelene ved Google Ads
En af fordelene ved Google Ads er muligheden for at måle resultaterne nøjagtigt. Ved hjælp af værktøjer som konverteringssporing og Google Analytics kan annoncører analysere præstationen af deres annoncer, måle afkastningen på deres investeringer (ROI) og justere kampagnerne for at opnå bedre resultater.
Google Ads har revolutioneret måden, virksomheder markedsfører sig online på, ved at tilbyde en effektiv og målrettet annonceringsplatform, der når millioner af brugere verden over. Ved at udnytte dens funktioner og værktøjer kan virksomheder øge deres synlighed, nå potentielle kunder og opnå markante resultater i deres digitale markedsføringsstrategier.
Men, kan man selv annoncere på Google Ads?
Har du købt en hjemmeside hos wayfab indenfor de sidste 12 måneder, får du opstarten gratis
Som hjælp til at komme godt i gang med Google Ads, giver Google dig 3.000 kr i annoncekredit, når du har brugt 3.000 kr.
Se betingelser og vilkår her.wayfab er Certificeret Google Partner